Procter & Gamble : Crest Mobile Marketing

P&G decides to give the crest_mobile.jpgmedium a nod with a new campaign for Crest Whitening Plus Scope Extreme Toothpaste. The campaign features an Irresistibility IQ quiz advertised on bar napkins, club bathroom signs, and other alternative-media venues.

According to Ad Age (free registration required) “those who opt to take the quiz text the words « IQ » or « Extreme » to the number 27378, or C-R-E-S-T.” Quiz questions cover club and date etiquette, and players can hold the line for the correct answers.

There is an associated sweepstakes, naturally, where you can win video iPods and other items.

technorati tags: , , , , , , , , , , , ,

Publicités

2 Réponses to “Procter & Gamble : Crest Mobile Marketing”

  1. farrukh: copywriter & journalist Says:

    Video iPods – hmmm – good lure, methinks.

    Ads on napkins also sound interesting. Have to see it to believe it.

    farrukh

  2. ………..MOBILE ALLEY……….. » Blog Archive » Crest Marketing with Irresistibility IQ Quiz on Myspace Says:

    […] You can also check a previous post on Mobile Alley about “Procter & Gamble : Crest Mobile Marketing” […]

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :